Ostes e-poe vahendusel, saate alati soodsamad hinnad!

TKH FOODS OÜ tooteid saate tellida telefoni, e-posti ja interneti teel. TKH FOODS OÜ uus koduleht võimaldab valida tootekataloogidest endale meelepäraseid toite ning lisada need otse ostukorvi. Meil saab maksta läbi Swedbanga, SEB Panga, LHV Panga, Luminor Panga, COOP Panga.

TELLIMUSI VÄLJASTAME:

1). Laki 14a, Tallinn 10621

E-L 11.00-17.00- ni TKH FOODS OÜ esinduspoest või pühapäeviti erikokkuleppel tootmishoone laost telefonidel: +372 5553 5519.

Tellides TKH FOODS OÜ e-poest tooteid, toimub tellimuse eest tasumine läbi maksekeskuse keskkonna.

Tellimine kodulehelt on lihtne!

  1. 1. Tellides e-poest, tuleb tellimus esitada vähemalt 24 tundi (1 päeva) varem, kella 14.00 ni. Näiteks, kui soovite tellimuse kätte saada reedel, tuleb tellimus esitada hiljemalt neljapäeva hommikul kell 14.00 -ks. Sellega saame Teile garanteerida õigeaegse tellimuse vastuvõtu ja täitmise.
  2. 2. Peale toote koguse valikut, vajutades nuppu “lisa korvi”, liigub Teie valik ostukorvi. Seejärel palun valige, kas suundute otse “Ostukorvi” või jätkate ostlemist.
  3. 3. Kui olete lõpetanud toodete valimise, liikuge ostukorvi. Siis liigute KASSASSE täitke „Sinu andmed“: (Eesnimi, Perenimi, Telefon, E-posti aadress, Soovin kaupa, Lisainfo).
    NB! Tellimusandmetes on kohustuslik täita kõik tärniga (*) väljad.
    Kui valisid tarneviisiks Kojuvedu, siis kindlasti vajuta nuppu "Kontrolli aadressi", seejärel näitab süsteem sulle kas asud meie teenindatavas piirkonnas.

Kojuveo tellimus toimetatakse kliendile esimese ukseni või maja väravani. 

  1. 4. Peale tellimusandmete täitmist tuleb valida sobiv panganupp ja vajutada “Esita tellimus” nuppu. Sooritage ülekanne ning peale ülekande tegemist vajutage KINDLASTI nupule “Tagasi kaupmehe juurde” ja ongi tellimus tehtud.
  2. 5. Peale tellimuse esitamist, tuleb aga oodata ära tellimuskinnitus!

Peale tellimusekinnituse saamist, võite kindel olla, et tellimus on töösse võetud ning toidud on Teie jaoks valmimas. Tellimuse kinnitus saadetakse tellimuses märgitud e-maili aadressile 1 päeva jooksul.

  1. 6. Kui Teil on vaja abi tellimuse esitamisel, palume helistada numbril +372 5553 5519. Tööpäevadel kell 11.00-17.00 või tellimus@laky.ee

NB! Kui soovite tooteid eripakendis, palun ärge unustage seda märkimast!

Kõik "Tooted Peolauale" valmis sekserid  sisaldavad juba pakendi(ehk vaagna) hinda!

TKH FOODS OÜ (registrikood 12057815), aadress Laki 14a, Tallinn 10621 edaspidi nimetatud Müüja, ja kauba tellija edaspidi nimetatud Ostja, sõlmivad lepingu alljärgnevas:

Tingimused

  1. 1. Üldsätted

1.1. Müüja müüb ja Ostja ostab tooteid edaspidi nimetatud Kaup, vastavalt Ostja poolt esitatud tellimustele.
1.2. Ostja esitab tellimuse TKH FOODS OÜ internetipoe tellimislehe vormistamisel vastavalt tellimisjuhendile.
1.3. Tellimusi on võimalik esitada külalisena või püsikliendina. Püsikliendiks registreerumisel loob Ostja kasutajakonto, kuhu sisestab nõutavad isikuandmed (ees- ja perekonnanimi, postiaadress, postiindeks, linn/asula, maakond, telefoninumber, e-posti aadress).
1.4. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Usina netipoe vahendusel kauba ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

  1. 2. Kaup /Hind

2.1. Kauba hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Müüjal on õigus igal ajal muuta Kauba hindu. Ostjal ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
2.2. Kauba soodushind kehtib ainult kauplusest sooduskuupäevadel ostes. Interneti teel tellides kaupa hilisemaks kuupäevaks, kehtivad tavahinnad.
2.3. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda pisut tegelikust tootest.

  1. 3. Tasumine

3.1. Ostja tasub e-poe tellimuse eest Maksekeskuse kaudu pangalingiga. Meil saab maksta läbi Swedbanga, SEB Panga, LHV Panga, Luminor Panga, COOP Panga.
3.2. Tellimusi väljastab TKH FOODS OÜ E-R 11.00- 17.00.

  1. 4. Lepingust taganemine enne Müüja poolset tellimuse täitmist

4.1. Kui Ostja soovib tellimuse esitamisejärgselt ja enne Müüja poolset tellimuse täitmist lepingust taganeda, siis teavitab ta sellest viivitamatult Müüjat, kuid mitte hiljem kui tellimuse esitamise päeva kella 16.00-ni. Kirjalik teade tuleb saata e-posti aadressile tellimus@laky.ee kuhu tuleb märkida tellimuse esitamise kuupäev, tellimuse number ning lisada Ostja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon) ja põhjendus tellimuse taganemisest.
4.2. Kui taganemisavaldus jõuab Müüjani pärast Müüja poolset lepingu täitmist, siis kaotab Ostja taganemisõiguse ning on kohustatud kauba eest tasuma vastavalt tellimuse kinnituses märgitud summale.
4.3. Kuna tegu on toitlustusettevõttega ning kiiresti rikneva kaubaga, siis ei saa hügieenilistel kaalutlustel Müüja võimaldada pikemat taganemise aega.

  1. 5. Müügigarantii

5.1. Tellitud Kaup peab vastama kehtestatud kvaliteedinõuetele ja standarditele. Vastutus kauba kvaliteedi eest lasub Müüjal.
5.2. Tootja tehnilisi tingimusi mõistavad pooled kui toodete kirjeldust VÕS paragrahv 226 mõttes.
5.3. Ostjal on õigus Kaubal ilmnenud puuduste avastamise korral nõuda Kauba asendamist.
5.4. Reklamatsioonid(kaebused) kauba koguse osas tuleb esitada Müüjale koheselt kauba üleandmisel.
5.5. Võimalikud pretensioonid Kauba kvaliteedinõuetele mittevastavuse osas esitatakse Müüjale viivitamatult peale Kauba kasutusele võttu, kuid mitte hiljem kui 3 (kolme) päeva jooksul e-posti aadressile tellimus@laky.ee.
5.6. Kui põhjendus ei laekunud tähtaegselt, siis läheb vastutus kauba kvaliteedi või koguse eest lõplikult üle Ostjale, kusjuures näidatud ostuhind vaidlustamisele ei kuulu.
5.7. Pretensiooni lahendamiseks esitab Ostja Kauba originaalpakendi, probleemi kirjelduse ning lisab Ostja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon). Ostja võib pretensioonialuse Kauba saata tähituna Müüja aadressil Tehase 1, Keila, Harjumaa, 76605.
5.8. Müüja tellib pretensioonialuse Kauba ekspertiisi ning juhul kui selle käigus selgub, et tegemist on defektse Kaubaga siis on Ostjal õigus saada tasuta asendus. Defektse kauba eest raha ei tagastata. Kui ekspertiisi käigus selgub, et tegemist ei olnud defektse Kaubaga vaid Kauba kasutamisel rikuti säilitustingimusi, siis ei ole Müüjal kohustust Kaupa tasuta asendada ning Ostja kohustub tasuma ekspertiisi kulud. Kauba tagastamisega kaasnevad kulud kannab Ostja.
5.9 Juhul, kui klient on lepingust taganenud ja tagastatud tooted on nõuetekohased, tagastab müüja kliendile tellimuse maksumuse koos kohaletoimetamise tasuga 7 kalendripäeva jooksul toodete tagasivõtmisest müüja poolt.

  1. 6. Isikuandmete töötlemine

6.1. E-poe www.laky.ee isikuandmete vastutav töötleja on TKH FOODS OÜ, registrikoodiga 12057815, Laki 14a, Tallinn 10621.

6.2. Töödeldavad isikuandmed on (ettevõtte) nimi, kontakttelefon, e-posti aadress, pangakonto number.

6.3. Isikuandmeid töödeldakse Ostja tellimuse haldamiseks. Pangakonto numbrit kasutatakse Ostjale maksete tagastamiseks läbi Maksekeskuse AS´i. Isikuandmeid nagu e-post, kontakttelefon, (ettevõtte) nimi kasutatakse, et lahendada kaupade ja teenuste osutamisega seonduvaid küsimusi. 

6.4. Isikuandmeid edastatakse e-poe klienditoele (tellimus@laky.ee) ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.

6.5. E-poe kliendikonto sulgemisel kliendi soovil (teavitada aadressil tellimus@laky.ee) kustutatakse isikuandmed, välja arvatud juhul, kui andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.

  1. 7. Vastutus

7.1. Ostja ja Müüja vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele osapoolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktidega sätestatud juhtudel ja ulatuses.
7.2. Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude eest, kui kahju on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

  1. 8. Lõppsätted

8.1. Käesolevates müügitingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest.
8.2. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Ostjal kui ka Müüjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse.